(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)
(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

آیینه ای رو به آسمان

(( حرف آخر ))

از تمام همراهان عزیزم نهایت تشکر را دارم که مرا تا به این جا همراهی کردید . ازتون ممنونم که نوشته هامو خوندید . با من همدردی کردید . امیدوارم توانسته باشم به شما بیاموزم که ((عشق چیست)) (( عاشق کیست)) (( دنیاچیست)) (( خدایمان کیست)) (( و عاشق و معشوق کیستند)) .

ای دوستان من (( یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر سامانی نکنیم ))

((من در راه عشق تا ابد خواهم سوخت . چه در دنیا چه در آخرت)) 

(( زیباترین احساس من سوختن در عشق نیشتاناست که با هیچ چیز و با هیچ احساسی آن را مبادله نمی کنم ))

(( دیگر پس از این وعده دیدار و همی وعده پرواز ما شب هنگام در حضور ماه و ستاره هاست و خروش عشق ما هنگام کامل بودن قرص ماه ))

(( نیشتانای من رفت و دگر هیچ نشانه ای از دنیایش برایم نمی رسد ولی آنچه در دنیای عشقش می گذرد همه در قلب من است ))

((‌ دیدار بعدی من و عشق من هنگام ایستادن در مقابل مظهر عشاق ))

من تا چند روز قبل از رفتنم آماده پاسخ به سوالات شما و شنیدن نظراتتان هستم .

(( عاشق ایمان ))

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ب.ظ

بب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد