(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)
(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

آیینه ای رو به آسمان

(( نوشته ای در راه کتابخانه ))

سلام به همه دوستان و همراهان شاعر شبانه . این بار خودم می نویسم و برای شما .

از خودم بخواین بدونین باید بگم به شدت دارم درس می خونم یعنی بهتره بگم فقط درس می خونم . از همتون هم می خوام که خیلی برام دعا کنید . آخه کنکور در پیش دارم کنکور ریاضی و فیزیک . خودم دوست دارم اول برق قدرت بعد میکانیک بعد هم یا پتروشیمی یا پلیمر بخونم .

خدا کنه که همون چیزی که می خوام قبول بشم وگرنه امسال انتخاب رشته نمی کنم . راستش از قدیم گفتن که دعای رفقا در حق آدم زود مستجاب می شه . برام دعا کنید تا باز هم باز گزدم و عاشقانه بنویسم .

سخن در دلم فزون ولی چاره نباشد که بر شیوه جاری سازم و باز هم تراوش کنم . اکنون است که قدر زمان می دانیم و از هر لحظه آن که می گذرد داوری می کنیم که چگونه گذشت .

یه خبر خوب دیگه هم می خوام بهتون بدم . من از اول دوران شعر و شاعریم تا به حال فقط یا برای خود شعر گفته بودم یا اینکه اینجا برای شما خصوصاْ برای آنکه خود می داند .

اما اکنون آن را به معرض داوری نهاده ام قصدم این بود که تا پیراهنی پاره نکرده ام لب به سخن نگشایم . می خواهم برای اولین بار در مسابقات شرکت کنم . بسیار قدرتمند و به پشتوانه فر ایزدی . نظر صاحب نظران و ادیبان که تا به حال بسیار امیدوار کننده بوده تا ببینیم در معیار ها چه کرده ایم و از هر کدام چقدر بهره داریم . خود دلی روشن دارم شما هم باز برایم دعا کنید .

شاید (( دیوان ایمان دیوانه )) نیز گوشه ای سر ناله های عاشقانه ی ما در شب های بی ستاره و خلوت های شاعرانه را برای صاحبدلان باز گوید .

 ریشه  از  خاک برون گیرم و  پرواز   کنم                                                         

                                                          تا که شاید سفری سوی تو آغاز کنم

قصه ای از دل ابر و مه و خورشید و فلک                                                       

                                                          باشد   این عشق مگر در دلم باز کنم

(( قالب:رباعی گونه:غنایی شاعر:ایمان موضوع:عاشقانه ))

***

ای چشم تو هر نیمه شبم را چوستاره                                                         

                                                                  افلاک به یک گوشه چشمت به نظاره

 با کشتی  قلبم  چو  روان  سوی  دیارت                                                         

                                                                      آیم   که بگیرم به   سرای    تو  کناره    

(( قالب:رباعی گونه:غنایی شاعر:ایمان موضوع:عاشقانه ))

این هم کمی از آنچه به دل می گذرد ...

 

(( تا ابد عاشق خواهم ماند ))

 

***************************

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام

سلام

من پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام
خوبی؟؟؟

بد نیستم

علی چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.alistrang2000.blogfa.com

ممنون از این که به من سر زدین خوشحال شدم

منا سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.monnnaaa.blogfa.com

سلام وبت عالیه اگه با تبادل لینک موافقی توی قسمت نظرات وبم بنویس موفق باشی ادامه بده

منا چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.monnnaaa.blogfa.com

سلام ممنون که با من هم دردی کردی واقعاهیچ کس لایق عشق پاک ما نیست نشان کوی هر معشوقه دل نا محرم نیست بلکه معشوق واقعی خداست

من چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.tanhatariinn.blogfa.com/

سلام این وب سایت خودم نیست ..ولی حتما برو........
سلام ....
امیدوارم حالتون خوب باشه...
مرحله دوم طرح ختم صلوات از امروز به مناسبت فرا رسیدم ایام ماه صفر برگزار می گردد.....
با تشکر از حضور قبلی شما... منتظر حظور مجدد شما هستم...
منتظر حضور گرمتان هستم...
یا علی مدد

آشنای شعر غریب پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ق.ظ http://despina66.blogfa.com/

چشم تو با هق هق من


با شکستن آشنا نیست

این شکستن بی صدا بود

هر صدایی که صدا نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد