(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)
(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

آیینه ای رو به آسمان

بازم خوابتو دیدم

یه شب دلم گرفت و یه گوشه ای نشستم

مثل همون قدیما بهونتو گرفتم

آسمونم همون شب تا صبح برام می بارید

گریه می کردم و اون به حال من می نالید

شب بود و آسمونی پر از ستاره و ماه

نفس کشیدنامم حالا شده مثل آه

خواب اومد و منو برد یه جای دور و قشنگ

پشت در خونتون رسیدم و زدم زنگ

وقتی که آروم آروم تو درو وا می کردی

از توی قلبم انگار منو صدا می کردی

وقتی که صورتت رو چشمای من می دیدن

اشکای دونه دونه رو گونه هام چکیدن

فرشته قشنگم، ترانه زندگی

می شه دوباره بازم بیام خونت مهمونی؟

این همه مهر و وفا رو هیچ کجا ندیدم

دلم هواتو کرد و بازم خوابتو دیدم

نظرات 1 + ارسال نظر
مثل هیچکس پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ http://paaeez.blogsky.com

سلام شما خوبی؟
ممنون از لینکت
ولی عرض کنم همینطور که میبینی قالب وبلاگم مشکل داره و هیچکدوم از لینکهام رو نشون نمیده
بنابر این لینک کردنم هم فایده ای نداره،
ولی اگه قالب مناسبی پیدا کردم اینو عوض میکنم
حتما لینک میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد