(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)
(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

آیینه ای رو به آسمان

زینب باز می گردد

امروز زینب پس از 40 روز به نزد حسینش بازمی گردد

همینجا بود که حسینم را شهید کردند

همینجا بود که سقا را از پا درآوردند

همینجا بود که شش ماهه را در خون خود شناور کردند

همینجا بود

همینجا

یا صاحب الزمان، آقا جان یعنی می شود که من هم برای تو به خاک و خون کشیده شوم

در راه عشق تو

انشاءالله

هر لحظه در انتظارت می گذرد...

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا مامان کورش دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ http://mahsadaily.com

ایمان جان معذرت می خوام که اینطور میگم .ولی سعی کن برای چیزی که می خوای قضاوت کنی و نظر بدی اول خوب تحقیق کنی . فهمیدن تو در توی زندگی آدما کار آسونی نیس که بشه با یه کامنت و یه مطلب روش قضاوت کرد .
حالا بذار یه کم روشنت کنم . پستی که راجع به املای کورش هست اگر به تاریخش دقت می کردی مال قبل از پست آخر خواهرم هست . و این پست خطاب به فائزه نیست و جهت اطلاع مادرشوهرم که اصرار داره ما بی سوادیم و هر طور دلش بخواد کورش رو می نویسه یا حتی صدا می کنه نوشته شده . و اون کامنت هم یک شوخی با خواهرم هست (که البته به خاطر شوخی با خواهرم نه از کسی اجازه می گیرم نه توضیح میدم) و چون فائزه از قبل در جریان موضوع مادرشوهرم و پست وبلاگ کورش بود خودش این قضیه رو متوجه شد که یک شوخیه و کلی هم خندید . چون فائزه برای وصل شدن به اینترنت به خونه ی ما میاد و از ای دی اس ال استفاده می کنه .
در مورد نظرم هم من خواهرم و خونواده ام رو خوب می شناسم و به روحیاتشون آشنا هستم و دقیقا به خاطر اینکه می خوام خواهرم خوب زندگی کنه و محکم باشه گاهی ازش گله می کنم یا خرده می گیرم . و خوب می دونم که چطور باید باهاش رفتار کنم . درستی رفتار من همین بس که فائزه تمام مسائل زندگی اش رو با من در میون میذاره و من امینش هستم و همه جا هم کمکش . پسر خوب بدون که قضاوت در مورد زندگی ادمها به این آسونی ها نیست که یه دوست وبلاگی از راه برسه و راجع به پیچیدگی های زندگی حق به جانبانه و بدون هیچ تحقیقی نظر بده . حتی بدون دقت به یک تاریخ . عزیزم ادما تا وقتی زیر یک سقف زندگی نکنن نمی تونن هم رو بشناسن چه بسا که خیلی ها با هم زندگی می کنن و بعد از سالها هنوز به بعضی از اسرار درون هم پی نمی برن .
بازم ممنون از کامنت

مهسا مامان کورش دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ب.ظ http://mahsadaily.com

در مورد نظرم هم من خواهرم و خونواده ام رو خوب می شناسم و به روحیاتشون آشنا هستم و دقیقا به خاطر اینکه می خوام خواهرم خوب زندگی کنه و محکم باشه گاهی ازش گله می کنم یا خرده می گیرم . و خوب می دونم که چطور باید باهاش رفتار کنم . درستی رفتار من همین بس که فائزه تمام مسائل زندگی اش رو با من در میون میذاره و من امینش هستم و همه جا هم کمکش . پسر خوب بدون که قضاوت در مورد زندگی ادمها به این آسونی ها نیست که یه دوست وبلاگی از راه برسه و راجع به پیچیدگی های زندگی حق به جانبانه و بدون هیچ تحقیقی نظر بده . حتی بدون دقت به یک تاریخ . عزیزم ادما تا وقتی زیر یک سقف زندگی نکنن نمی تونن هم رو بشناسن چه بسا که خیلی ها با هم زندگی می کنن و بعد از سالها هنوز به بعضی از اسرار درون هم پی نمی برن .
بازم ممنون از کامنت

مهسا مامان کورش دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ب.ظ http://mahsadaily.com

راستی شما که انقدر به امامان و خدا ارادت دارید باید بیشتر مراقب قضاوتها و نتیجه گیری هاتون باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد