(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)
(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

آیینه ای رو به آسمان

و هم لا یحزنون

آروم آروم دارم درک می کنم که چرا خداوند می فرماید ((و هم لا یحزنون)) 

قبلا فکر می کردم با خدا رفیق بودن، مونس بودن، محرم بودن همش با گریه و زاری و ریاضت و غم و غصه و تنهایی همراهه.

اما حالا دارم کم کم درک می کنم که نه؛ هرچی زیبایی و شادی و سروره پیش خودشه و بس برای همینه که می گه ((و هم لا یحزنون))

امروز چندتا حرف قشنگ یاد گرفتم. شما هم روش فکر کنید و یاد بگیرید:

((هرکس را که ارزش دارد دوست بدار ولی با هیچکس جز خدا دوست نشو. چون غیر از او جایزالخطاست و اگر دلت شکست جبران ناپذیر خواهد بود. دلت را به اهل دل بسپار تا قدرش را بداند))

((4 رکن اساسی در زندگی هر انسان وجود دارد که اگر هر 4 رکن با هم به رشد بالایی برسد انسان به کمال خواهد رسید: 1-نفس 2-عقل 3-دل 4-دین))

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:37 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد